[quote quote=44329]3: Du fremviser en enorm generalisering af mennesker og den side du viser omkring hvordan du tror alle maend taenker er nok mere projektering for jeg tvivler paa du har en magisk adgang til hvordan alle maend taenker[/quote] Det er skam ikke noget jeg tænker eller er en teori jeg trækker ud af røven. Det jeg skriver, håber jeg ikke du tager personligt, da det blot er faktum.
Men and women have scientifically proven differences, sometimes much smaller than people expect, due to biology, culture, and evolution. One significant difference is in their view of casual sex. A meta-analysis of many studies showed that men are much more likely to sleep with a stranger casually. No research, in any country, has ever shown that women are more casual about sex than men.
Biologically, women have a limited number of reproductive years and can normally have one child at a time. On the other hand, men can father many children at the same time, and aging does not influence their reproduction capabilities that much.
The second biological difference is parental investment. Women have to invest much more biologically, i.e., pregnancy, feeding, etc., while men can have children at almost no cost. Thus, a woman has to be careful not to invest so much in a child that will not survive. This includes the choice of the mate as well.
Du kan læse hele arkiklen nedenunder for at få en objektiv og bedre forståelse for
dynamikken imellem mænd og kvinder og hvorfor vi opføre os forskelligt.
https://www.wondriumdaily.com/why-is-casual-sex-more-common-in-men-than-women/
“hvorimod kvinder er generelt mere tilbageholdende og selektivt,”
Dette her er lige op lodret selvdigtet. det er ikke genetik der holder kvinder tilbage men kulturen.
Det meste er genetisk bestemt over en periode af tusinder(millioner?) af år, men du har til dels ret, mange fyre forstår ikke hvad kvinder vil have, så de klokker i det på alle mulige måder når de starter en samtale og forsøger at opvarte kvinden, som du selv giver eksempler på.
Lad mig starte ud med at sige at der findes altså også kvinder som er hurtig til at spørge efter dick picks fra mænd på Tinder, så der findes også liderlige kvinder som er til one-night stands. Men denne kvinde gruppe er bare ikke normen. Generelt set, så er mænd bare mere klar til causual sex end kvinder, med de begrundelser som jeg og artiklen forklare på meget logisk vis.
En anden faktor som gør kvinder tænker sig en ekstra gang om inden, som artiklen ikke kommer ind på, og det er den psykologiske dynamik(krig) iblandt kvinder dem selv. Kvinder er mestre i at lave karaktermord på hinanden og endda på fyre. En kvinde skal ikke ha' været sammen med mere end 2 fyre inden for kort tid, før andre kvinder bag hendes ryg, stempler hende som en luder. Kvinder er rigtig gode til at udstøde folk i en social gruppe og få dem til at føle sig elendig tilpas, hvis de finder personen ikke makker ret eller de ser som en konkurrent til en fyr som de begge er interesseret i.
En kvindes sociale status er derfor også en vigtig faktor som gør at de er mere tilbageholdende for at dyrke casual sex.
Der er en grund til at kvinder har langt mere aggrasive sex fantasier end maend generelt set. det er ikke fordi deres genetik er passive omkring sex. det er fordi de har den same genetisk drift men vores kultur haemmer dem i at “slaa sig loes” som maend
Saa maaske boer du ikke snaekke om beta maend hvis de tror at kvinder ikke vil have sex…
Jeg tror du har misforstået lidt af det jeg siger. Kvinder er bestemt interesseret i sex, men generelt når først de er i et mere ekslusivt forhold. Som sagt, så skriver jeg ikke dette for at fornærme dig, så jeg håber ikke du tager dette personligt.
Samme kaeledyr som ville leje hytte ud i skoven saa vi kunne rundt med hende ifoert kun rem og halsband. men hvar du en af de fyere paa dating sites som var saa selvfikseret ville du hurtigt tro hun ikke havde sarligt meget lyst.
Mænd er mere tilbøjelig til at blive opstemt af visuel input (f.eks. lingeri), hvorimod kvinder bliver opstemt af ord og fantasi. Derfor erotiske noveller som 50 shades of grey, er en best seller iblandt kvinder.
Din veninde har tydeligvis problemer med mange fyre som tror at visuelle erotiske billeder er vejen frem, fordi det er det fyren selv tænder på. Derudover lyder det også til at disse fyre er mest alt ude på kun at tilfredsstille dem selv, og har derfor ikke været god til at kommunere at han også vil give hende en god oplevelse. Mon ikke det er der kæden har hoppet af for din kinky veninde.