Elon Musk er et Geni

18/11/2022 kl. 09:10 #201
#199 Han er da ret genial til at smadre Twitter.:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
18/11/2022 kl. 10:44 #202
Jeg tror, at han gør det med vilje. Teslas aktier er langt nede. Det er ikke ubetinget hans skyld, men jeg tror, at han skader sine andre 'brands'.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/11/2022 kl. 13:10 #203
Prøv at forestil jer at være fanget på Mars, med den kløwning som øverste chef?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
18/11/2022 kl. 13:11 #204
#202: Kløwning?? :D Du burde lave sådan en vestjydsk eller hvor fanden du nu har gravet dig ned = dansk ordbog :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/11/2022 kl. 17:00 #205
#203 - Jeg ved ikke om det findes på andre jydske dialekter… Men det er Vendelbo og kan vist bedst oversættes til klovn eller nar / idiot… Man ka også sige han er en kløwe… Det gør de ialfald tit på agersted siden af Voer å… Men de siger også kvie-klapper istedet for kalv-dasker (crazy i know!)…. … Anyways Musk er ånnekauw og en rigtig kalvdasker, selv om han nok selv tror han er en lie’kål

Dette svar blev ændret 3 år siden af Emilsa.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
18/11/2022 kl. 17:26 #206
[postquote quote=49329] hehe, jeg elsker når du går ud af din vej gang på gang for at hade på Elon omkring emner du tydeligvis ikke rigtig har sat dig ind i. Lad mig starte ud med at sige at jeg tror ikke helt du forstår hvad der foregår lige nu. Det eneste en lægmand som dig ser, er en masse folk der forsvinder fra twitter, hvorpå du skynder dig ind på rushers.dk for at skrive "Elon er genial my ass, lol". Men ok, jeg skal nok clue dig ind. https://www.youtube.com/watch?v=qkQbHyLE6Tc https://www.youtube.com/shorts/sycQMQUV6kE Sandheden er at Twitter er elendigt kodet, og pga det, har de alt for mange (dovne)ansatte til at gøre arbejde som ellers kunne automatiseres, hvis Twitter altså var kodet ordentlig op fra bunden. Elon har meldt ud at Twitter brugte sidste år 13 millioner dollars på Twitters kantine og at Twitter brænder 4 millioner dollars pr. dag med nuværende antal ansatte. Lige nu har Twitter flere tusinder ansatte, som i virkeligheden kan klares med et par hundrede udviklere. Hvor mange moderatore man så skal have til at holde siden ren og ordentligt, som automation ikke kan klare, må tiden vise. efter overtagelsen, har Elon været mødt en del ansatte også i toppen med attityde, som bl.a. gerne ville beholde Work-From-Home muligheden. Hele virksomheden har haft et enormt afslappet kultur som du nok kan se på de 2 videoer. Så giver det jo ret god mening at Elon er ved at lure ud i virksomheden, hvis altså Twitter skal drives som et overskudsforretning. Elon er lige nu igang med at bygge et hardcore team op af kompetente system udviklere for at få twitter bragt iorden, og her er det altså en fordel specielt i starten, jo færre kokke du har i køkkenet. Lige nu kan det godt se ud som om lokummet brænder, men giv Elon et par måneder til at få styr på tingene og få instruduceret nogle af hans visioner for Twitter, så tror jeg Twitter bliver rigtig godt.

Dette svar blev ændret 3 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/11/2022 kl. 17:34 #207
[postquote quote=49357] Jeg er fra Amager. Der er et røvhul et røvhul. Ikke alle de der underlige dialekter, mærkelige ord og what-not. Jeg har en ven som er indfødt bornholmer. Når hun har været hjemme på ferie, og vi så snakker sammen, så fatter jeg hat
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/11/2022 kl. 17:36 #208
#205: Har du sådan et highlight på de her kontroversielle emner, eller har du bare sat den til at du skal have en mail når der kommer et svar i dem :p
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/11/2022 kl. 17:38 #209
[quote quote=49362]går ud af din vej[/quote] Mere danglish!:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
18/11/2022 kl. 20:27 #210
Hej i ska sku da ik side og dis Elon, naar der TESLA ejere i forumet!!!! Hva sker der for jer mand! OMG! En ting er at disse Mette, det kan vi leve med,, men at dis vores visionaer Profet, den gaar ikke soennike! xD Hvis Elon gerne vil koebe twitter og bruge det som legetoj og smide det vaek, SAA Skal Elon Ha lov, siger jeg bare!!

Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/11/2022 kl. 19:41 #211
Jeg har i dag sat min Twitter på pause og slettet app'en. Det var alle dage et sted med mange forskellige personligheder, men når der ingen regler er for folks adfærd, så er det ikke en platform, som jeg vil benytte mig af. At Kanye kan slippe afsted med jødehad og Trumps løgne atter er mulige; dér fik jeg nok.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/11/2022 kl. 21:32 #212
#210 But what about free speech! ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/11/2022 kl. 22:12 #213
Det er lidt problematisk at vi som art hverken kan håndtere ytringsfrihed eller mangel på samme.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 05:44 #214
[postquote quote=49459]Jeg har svært ved at tolke om du er igang med at tage pis på CBS for deres latterlige argumenter vedr. hvorfor de for en meget kort stund trak sig fra Twitter, eller om du oprigtigt mener det. https://www.teslarati.com/cbs-resumes-twitter-posts-musk-uncertainty/ Nederste kommentar redigeret væk af Moderator. 4. Der tolereres ikke posts, der kan opfattes stødende, diskriminerende, indeholder seksuelt indhold eller som er unødigt provokerende. Ej hellere posts, der henviser til at bryde loven, hverken direkte eller med slet skjult henvisning.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 16:42 #215
24 timer uden Twitter... Jeg er sku afhængig, siden det alligevel frister mig så meget. #213: Ja, det er mystisk. Ligesom alle de kristne, det styrer Vatikanet! Glem ikke muslimerne i de Mellemøsten!!! Selv hvis der er mange betydningsfulde mennesker med jødisk baggrund i toppen af det amerikanske samfund, så er det vel skide ligegyldigt. Der er religionsfrihed. Jeg undrer mig altid over de her frihedselskende typer, som råber på ytringsfrihed, men vil begrænse alle andre former for frihed.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 18:36 #216
Redigeret væk af Moderator

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 20:16 #217

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 21:04 #218

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2022 kl. 21:14 #219

Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
22/11/2022 kl. 07:05 #220

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.