#298 Ta lige en tudekiks og pas på dit blodtryk.
Du er hysterisk at høre på.
Alt det fine du nævner er OFFENTLIGT tilgængelige informationer.
Partier kan ikke få indsigt i ting som f.eks. indberetninger til kommuner som var præcis det som der var rygter om med hende her.
Ud over det, så er jeg af den helt klare holdning, at sådan nogle ting - incl straffeattest osv IKKE! skal være en hindring for at komme i Folketinget.
Hvad partier sætter af standarder må de selv om, men det skal under ingen omstændigheder sætte en stopper for at personer er valgbare.
Hvorfor jeg mener det, kan du jo så sætte dig og tænke lidt over - glæder mig til dit svar.
Og så kan du så bagefter overveje hvilket ramaskrig der ville være, hvis partier begynde at snage I folk på den måde som du beskriver.
Men det passer selvfølgelig ikke ind i din agenda lige nu.
Men vi kan alle sammen regne ud, at hvis LA havde snager, så ville du I stedet sidde her og anklage dem for stasimetoder - du skal svine dem lige meget hvad.
For at bruge dine egne ord:
"Vi har fattet at du hader LA"
LA smider hende ud fordi hun har løjet over for dem. Om hvad er underordnet.
Man kan ikke klandre nogen for ikke at ville arbejde sammen med løgnere 🤷
De kunne have valgt at feje det ind under gulvtæppet men hvad tror du så der var sket, når medierne (og dig selv) havde fundet ud af det om hende?
Så havde de stået klar til at slagte LA.
De har vurderet at det her er det mindste onde og valg at spille med åbne kort - men det er så åbenbart også forkert?
Kunne de ha screenet hende bedre og fundet snavs på hende? Meget muligt. Men så havde så i stedet lænet sig op af en gang øretæver for "at snage I folks privatliv"
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0