Valg - 2026

28/03/2026 kl. 21:03 #261
#259 True. Men alligevel rimeligt underligt. Hvad er det lige hun har lavet side de losser hende ud?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2026 kl. 22:05 #262
#260 Der går rygter om at hendes partner er, eller har været, pusher i Kolding området. Jeg savner at der sker mere, end at de bare eksluderes fra deres partier - mig bekendt bør de slet ikke få lov til at være i Folketinget hvis der kommer disse sager på dem og der er medhold i det - og de bør SLET ikke få nogen form for vederlag eller noget.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2026 kl. 22:21 #263
#261 Man kan ikke straffe hende for noget han har gjort. Jeg mindes ikke, at man skal sikkerhedsgodkendes for at sidde i Folketinget, så at hun omgås tvivlsomme personager kan man ikke rigtig bruge som grund. Selv hvis det var hende der var pusher og straffet for det, så er der intet der forhindre hende I at sidde i Folketinget. Der er en rigtig god grund til, at man kan sidde i Folketinget selvom man er straffet og at man har immunitet: Det er så politiske modstandere ikke kan bruge det som middel til at holde folk ude. Så lad os endelig ikke lave om på det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2026 kl. 22:24 #264
Samleveren har lige sagt et han har solgt hash. Ja, ja det er da ufedt, men ikke noget der bringer mit pis i kog og gør jeg vil smide hende ud af Folketinget. Hvad LA vælger at gøre, styrer de helt selv. Hvis ikke de mener hun hører til i partiet af den grund er de i deres gode ret til at kyle hende ud. Men det er ikke noget der forhindre hende I at sidde i Folketinget.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2026 kl. 22:44 #265
Jeg har lige læst om hende på GossipDK på Reddit. Sikke et shitshow. To løsgængere fire dage efter valget. Det er da flot. Rigtig flot. Velkommen til Cirkus Galehus.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
29/03/2026 kl. 06:39 #266
Så når det kommer til salg af ulovlige stoffer, * solgt af en helt anden person, Så bliver du smidt ud af partiet, Selvom du måske har gjort intet galt og holder dig til reglerne. * og tager du som formand Kokain, Dvs. Ulovlige stoffer , som en person har solgt til dig , så er det helt fint. Ingen konsekvenser overhovedet. * kritiserer du som partimedlem , eller ytrer dig mod et partimedlem som tager kokain, så smides du ud af partiet. Fandme dejligt med så hyklerisk et parti.

Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 07:14 #267
Det virker umiddelbart noget mere voldsomt at tage hårde stoffer end at have en samlever som har solgt cannabis.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 07:24 #268
#265 Præcis!!! Og der er da ikke nogen i DK der tror hans historie om at han ikke ved om det er 1 eller 2 gange. Han ville da aldrig bringe det op i medierne, med mindre det var noget han gjorde fast til fester og i weekenden. Jeg forstår da godt LA ikke smider ham ud, for så er der intet parti. Når Alex som det første efter resultatet ligger der, siger at en af hans største mærkesager med rent drikkevand, slet ikke er et problem, og vi har jo fint vand. FFS du har lige brugt det i valgkampen, og puf så er det ikke vigtigt længere, det kunne jo være nogen havde stemt LA fordi det var en mærkesag for dem. Jeg har læst Cecilies kæreste havde skrevet at hun ikke vidste noget om at han solgte noget. Det har jeg dog næsten svært ved at tro på er tilfældet. Ville man ikke vide hvis ens kæreste var væk om aftenen og kom hjem med store bunker kontanter og sikkert lugtede af hash konstant ? Jeg har dog mere ondt af hende, for hun var jo godt på vej til at gøre karriere i politik, og nu vil det altid klæbe til hende. Men mon ikke hun bare kommer ind i et af de andre partier og så lykkedes det nok for hende alligevel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 08:32 #269
Hende Cecilie har vist noget af et rygte. Tre børn med tre mænd, ingen uddannelse og får det første barn i 9. Klasse. Og så er hun angiveligt ret kendt i bylivet hvor hun ikke er for fin til ting der kan komme i næsen. Hvordan hun er som politiker skal jeg ikke kunne sige men det lugter hun er blevet valgt fordi hun er køn og mænd tænker jo med pikken. Hun har tre børn og et mandat i folketinget, plads i byrådet i Kolding og er også valgt til regionsrådet, som 26 årig. Det skriger på hun så en vej til lette penge
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
29/03/2026 kl. 08:36 #270
I virker noget desperate for, at hate på Alex ved hver en given lejlighed? At i synes det er værre at tage euforiserende end at sælge virker lidt fjollet. I kan bare kigge på straframmen: Forbrug: Bøde Salg: Fængsel Om det er hash eller coke er sådan set sagen underordnet. Synes I også det er værre at undlade sikkerhedsselen end det er at køre mens man er påvirket? Anyway. Mht. Hende Cecilie, så lyder det ikke som om, at det handler om hvad han har gjort, men at hun har brudt deres tillid og løjet over for dem. Det kan jeg godt forstå de ikke gider finde sig i - så er det sådan set lige meget om det er hash, fartbøder eller noget helt 3.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 09:04 #271
#269 At strafferammen er som den er, har som sådan ingen betydning hvad man som person synes om at tage stoffer. Strafferammen tager formentligt udgangspunkt i at salg er mere skadende for samfundet, det er jeg ikke uenig i. Men har intet at gøre med hvad man som person synes om folk der tager stoffer. LA står nu i den prekære situation at de gør det til et "tillidspørgsmål" om hun må blive i partiet, hvilket klinger hult når de for det første ikke kan bevise hun har vidst det, og for det andet har en formand som står med et stofmisbrug selv. (Edit: Som han muligvis ikke har informeret dem om, og har forsøgt at skjule når adspurgt) Så drejer de det over på den retslige vinkel som med det samme falder fra hinanden da hun ikke har noget med salget at gøre og derfor ikke retsligt ansvarlig for det. LA har selvfølgelig ret til at smide hende på porten, men de har så bare ikke et grundlag som er logisk konsistent og er derved formentlig heller ikke sandfærdige i deres udmeldinger.

Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 09:25 #272
#270 Selvfølgelig ikke. Vil lige sige, at jeg synes begge dele er totalt åndsvagt. Har aldrig selv rørt stoffer ud over en joint på Roskilde i 1999. Hun må virkelig ha pisset dem af. Ellers så havde de ikke taget alt den ballade det giver nu. De har kunne sige sig selv, at det ville eksplodere I medierne. Mon ikke det er så simpelt, så hun har løjet dem op i ansigtet? I så fald ville jeg også losse hende ud. Havde hun bare fortsæt sandheden, så havde jeg ladet hende blive.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 10:17 #273
Re: I virker noget desperate for, at hate på Alex ved hver en given lejlighed? 😆 Se det er fandme sjovt! Jeg mindes et par personer herinde, som på samme måde har angrebet statsministeren ved enhver lejlighed de sidste 8 år 🤣 Nu ved du hvordan vi andre har haft det, når I har kørt fuldstændig i selvsving over Mette.

Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 10:39 #274
#271 Det er ærligt talt svært at se udefra, så må LA jo enten kende til at Vanopslagh tog kokain (og har det fint med det men man kan så undre sig over hvorfor det skulle være så stort et problem at udmelde under valgkampen. Jeg tror hellere de vil forsøge at undgå at danne et image som "Narko Alliancen", og så kan jeg da godt forstå de hellere vil skille sig af med Cecilie end formanden, men det er nok en sværere sag at sælge i offentligheden.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 10:51 #275
#269 - [blockquote] Om det er hash eller coke er sådan set sagen underordnet.[/blockquote] Det er det så ikke helt alligevel, forsyningskæderne ifbm. Kokain indeholder noget mere menneskelig lidelse og elendighed end hash
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
29/03/2026 kl. 10:58 #276
#269 Hun har ikke solgt euforiserende stoffer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 12:16 #277
[quote quote=82795]Det er det så ikke helt alligevel, forsyningskæderne ifbm. Kokain indeholder noget mere menneskelig lidelse og elendighed end hash[/quote] Det er underordnet for det her. Det handler jo om hun har løget. Hvad hun har løget om er ligegyldigt. Men ja, der er absolut forskel på coke og hash på rigtig mange punkter. [quote quote=82792]Nu ved du hvordan vi andre har haft det, når I har kørt fuldstændig i selvsving over Mette.[/quote] Forskellen er, at vi gør det over Mettes handlinger. I tager noget der ikke handler om Alex og gør det til noget om ham. [quote quote=82796]Hun har ikke solgt euforiserende stoffer[/quote] Nej, men hun har løget - det er derfor de smider hende ud. Det har ikke noget med stofferne at gøre. Hun kunne ha løget om alt muligt andet og hun var stadog røget ud. At hun lyver er endnu værre end coke hash, handel osv I min verden. Jeg ville ikke have det mindste problem ved at have folk der stod ved deres fejl i mit parti. Men jeg vil satme ikke have folk der lyder mig op i ansigtet - lige meget hvad de lyver om.

Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 13:18 #278
#276 ifølge LA/Ole Birk Olesen er hvad hun har løjet om ganske relevant: [blockquote] Men sagen om partileder Alex Vanopslaghs brug af kokain kan altså ikke sammenlignes med den nuværende sag om Cecilie Liv hansens kærestes salg af cannabis, mener Ole Birk Olesen. Han gør det klart, at partiet 'skelner mellem overtrædelser', hvor straffen er en bøde og overtrædelser, der giver fængselsstraf. [/blockquote] Problemet her er så de ikke ved om hun har løjet, det er jo bare spekulation fra deres side af.

Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 15:49 #279
#277 Bare de kan bestemme sig. Ud over det, så synes jeg det er imponerende, at hun både kan sidde i kommunalbestyrelse, regionsråddet og Folketinget. Det er ikke meget tid hun har til overs til sig selv.... Eller også udfører hun et eller flere af jobbene halvt 🙄
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/03/2026 kl. 16:10 #280
[quote quote=82804]Det er ikke meget tid hun har til overs til sig selv[/quote] Husk på, hun er også mor til tre børn, og skal have tid til at gøre byen usikker
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.