Valg - 2026
Man kan naturligvis tage et kig på straframmen.
Forbrug af hårde stoffer: Bøde (eller fængsel ved større mængder)
Flere arbejdsstillinger: Ingen straf.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nå men anyways, Det fede i at de to medlemmer nu er ude, er at det stort set umuligt for Lars Løkke at danne en blå regering nu.
Lev Mette 😆
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#282 Det har det mere eller mindre hele tiden været - tror ikke nogen har troet på det ville ske 🙂
(Altså efter valgresultatet. Var ret tydeligt at LLR ikke ville lave en ren blå regering. Så skulle der ha været en blå, så skulle de have haft 90 mandater uden M.)
#283 Der må jeg erklærer mig enig. Godt nok gider jeg ikke glo på hende mere, men kan simpelthen ikke se hvem fra S der kunne ha taget den post
Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Cancerman.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#282 Tror du, at de to løsgængere lige pludselig peger på en rød regering, eller?🤔 Anyway, 77 mandater har aldrig været nok til en blå regering. Lars Løkke vil holde yderpartierne væk fra indflydelse, og det gælder på begge fløje. Vi må se, hvilken pris han ender med at sælge sin sjæl for.🤷♂️
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=82810]
Kan du ikke lige prøve at danne en flertalsregering med Mette som statsminister?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#276 Hun har gjort det igen - https://jv.dk/sydjylland/la-slaar-igen-mod-ekskluderet-profil-cecilie-fortsaetter-med-at-tale-usandt
Essensen er at hun bruger undskyldningen om at kærestens salg af ulovlige stoffer var en mindre ting i forhold til Alex' kokain sag. Problemet er bare når LA fact tjekker og ser at de har spurgt og fået svar inden kokain sagen kom frem.
At hun så siger at han kun har solgt Canabis til venner og bekendte en kort periode - https://jv.dk/sydjylland/efter-chok-exit-nu-reagerer-ekskluderet-la-komet?teaser-referral=65802161-f165-4c72-ba8f-6a6f5081bf05-9 Jeps, det er dælme nemt at sige, når de kun har taget ham for det han havde på sig. Det underlige er at i en anden artikel jeg har læst, der sagde han at dele af de penge politiet beslaglagde var til en PS5 og kabler, som han havde fået af moren. Hvor moren blev interviewet og kaldt det noget vrøvl.
Så tænker temaet er at både hende og kæresten lyver. Det mest utrolige er vel næsten at hun står til at tjene 1.9million om året, og med et ½ års politisk erfaring, og i følge denne tråd kun en 9. klasses eksamen, kombineret med 3 børn, så tænker jeg heller ikke relevant erhvervserfaring er noget hun gør i.
Jeg har ikke noget i mod at der kommer unge ind i politik, og jeg ved heller ikke om den kære Cecilie har dedikeret alt tiden mellem hendes 9. klasse, hendes 3 børn og til hendes indgang til politik med at være politisk aktiv i ungdomspartier. Men umiddelbart tænker jeg det ikke. Så hvad er det præcis hun kan bidrage med? Bevares, hun er da pænere at kigge på end Pia Kærsgaard. =)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#287 Cecilies udtalelser er ikke mere eller mindre end påstand end LAs er, det er heller ikke usandsynligt at partifællerne har hørt om sagen før den kørte offentligt, da alle nyhedsmedier typisk rækker ud forud for en historie.
En pointe godt illustreret af at de åbenbart undersøger deres medlemmer for narkorelaterede personsager, hvad har ændret sig siden dette spørgsmål bliver relevant et par dage før "kokainsagen" bliver [i]offentliggjort[/i]?
Men det er jo fin nok skyts til keyboard warriors som kun kan Google sig til tingene. :))
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Haha, nu har man opstøvet et foto hvor hun ryger en joint: https://presse-fotos.dk/cecilie-liv-hansens-moerke-fortid-stoffer-druk-og-underretning-paa-boernene/ :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nu ved jeg godt man skal være kildekritisk, men hun virker på alle måder som en helt fantastisk mor, politiker og person generelt /s
Gad godt se statistik for hvor meget hun har deltaget i kommunal og regionrådsmøder osv.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[blockquote]Haha, nu har man opstøvet et foto hvor hun ryger en joint: https://presse-fotos.dk/cecilie-liv-hansens-moerke-fortid-stoffer-druk-og-underretning-paa-boernene/ 🙂[/blockquote]
Den artikel der går da godt nok til den. Altså mit "bullshit" filter er skruet op til max i de her tider så har svært ved at tro på den. Det virker helt vanvittigt at man med så meget "bagage" kan komme ind, når de "screener" eller hvad de siger de gør. Måske er det bare wokebølgen der stadig kører: "hun er ung, har en tissekone og bryster, så skal hun da bare forrest i køen, lige meget hvad". Det hænger jo slet ikke sammen.
Altså hvad fanden er det for en klovnebus. Faneme glad for jeg ikke deltog i det lorte-valg.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#294 Tror også man lige skal tage den med et gran salt.
Men som nogen fra LA vidst også sagde, så har partierne jo sådan set ikke rigtig nogen måder at screene deres kandidater på ud over offentlig tilgængelig information.
Der ville jo ogås lyde er ramaskrig, hvis de begyndte at grave i f.eks. om der har været indberetninger til kommunen osv.
Så på dene side synes jeg også det er et totalt kloveshow, men på den anden kan jeg også godt se, at hvis man er god til at lyve, så er det ikke svært at slippe gennem sådan en screening og det gør det svært for partierne.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=82847]Hun har nok troet det var et krav for at være i LA.[/quote]
Nej, det er i S at det er et krav at kunne og ville lyve 😉
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Men som nogen fra LA vidst også sagde, så har partierne jo sådan set ikke rigtig nogen måder at screene deres kandidater på ud over offentlig tilgængelig information.
——————-
Det er simpelthen en Omgang sludder og fis at fyre af!!
Hold kæft hvor du bare fyrer den ene undskyldning efter den anden, for at forsvare LA.
Vi har fattet at du elsker LA.
Nå men for lige pille dit argument ned:
Min kamerat har sit eget IT firma og inden han ansætter folk til følsomme stillinger , så bruger han eksempelvis sikkerheds firmaet CERTA til at lave en dybere baggrundstjek af medarbejderen. Novo og Mærsk bruger dem vist også.
De kontrollerer alt, hvis der er det eneste spor, tweet, online aktivitet i dodgy grupper, forums, venner på SM og deres aktiviter (krimelle osv), shady kanaler osv. de graver alt frem.
Så JA! De kan sagtens screene deres kandidater ordentligt igennem.
Lad nu være med at stå skabe latterlige undskyldninger for deres inkompetence.
Jeg sidder heller ikke her og finder på undskyldninger for hvorfor Mette fik slettet sms’er vel??
Dette svar blev ændret 3 måneder siden af Canis_lupus.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=82848]Nej, det er i S at det er et krav at kunne og ville lyve[/quote]
Det er vist bare et krav for at være politiker. Punktum.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0