#7, Jeg hælder mod venstre, men jeg må indrømme at jeg er ret forarget over at man smider 50 millioner efter en coronapas app og opkøber et hus til 3 gange den pris det er værd uden at blinke. Det er svineri med skattepengene og der er nogle mennesker der ikke gør deres job
overhovedet når den slags kan ske. Sådan en app skal IKKE koste så meget. Jeg kan love jer for at der er en udvikler eller to der har fået dollartegn i øjnene da det blev greenlit. Det har bare sidder og tænkt "Fuuuuck, de gik sgu' med til 50 millioner!". Latterlige amatører og skidesprællere der har sat sådan et projekt i søen. Det er som om der er bare er givet carte blanche til at bruge penge lige nu grundet corona. Og det er virkelig ulækkert at se og følge med i. Og det er IKKE sundt for Danmark når vi kommer over det her.
Med det sagt, så har vi, udover de her sager, gjort næsten alt rigtigt i forhold til corona, efter min mening. Så jeg vil også gerne uddele roser til regeringen for håndteringen, det meste af tiden. Men pengene - de sidder altså for løst.