Hvem er ikke vaccineret og er imod vaccinen?

10/11/2021 kl. 19:27 #101
Måske det her kan lokke: https://www.bt.dk/udland/oestrigsk-bordel-tilbyder-30-minutter-med-en-kvinde-af-eget-valg-mod-at-blive :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 19:36 #102
[postquote quote=29325] Lokke hvem? Bare ♂'er! Da ♀'er altid er søde og rare og gør hvad der bliver sagt - med mindre i følelsers vold = carte blanche. Mere INFO, Boss! Hvorfor skulle ovenstående give mere lyst/initiativ. Om end til andre så til MIG!?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
10/11/2021 kl. 19:38 #103
#97 WTF Så du tænker at vi opnår bedste muligheder for at bekæmpevirus ved at lade den sprede sig hurtigst muligt i samfundet? End result er det samme om alle er vaccineret eller blevet smittet. Scenariet som du forslår har bare slået flere ihjel. Du læste godt at der var en ung dreng der døde for et par uger siden, frisk, og ung og uheldig, og undgåeligt hvis han havde været vaccineret. Tak skæbne for at folk som dig er i mindre tal, du spreder den idioti som du selv er inficeret af, og linker raporter du ikke forstår.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:13 #104
#102 Det var et spørgsmål om tid før Mayday-whatever citerede ekspertgruppen, men vedkommende har vist ikke læst rapporterne grundigt nok til at opdage, at ekspertgruppen anbefaler vaccinerne og kalder dem "det mest effektive tiltag over for coronavirus".

Dette svar blev ændret 4 år siden af Paybacktime.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
10/11/2021 kl. 20:20 #105
[quote quote=29327]Så du tænker at vi opnår bedste muligheder for at bekæmpevirus ved at lade den sprede sig hurtigst muligt i samfundet?[/quote] Har du overhovedet læst noget som helst? Hvor skriver jeg at vi skal bekæmpe virus ved at lade den sprede sig hurtigst muligt i samfundet? [quote quote=29327]End result er det samme om alle er vaccineret eller blevet smittet. Scenariet som du forslår har bare slået flere ihjel.[/quote] Hvis "end result" er det samme, hvorfor så blive vaccineret? Desuden er jeg ikke enig med dig i at vi ville slå flere ihjel, ved kun at vaccinere de udsatte. Du tænker meget kortsigtet. Fremtiden vil vise om jeg får ret. Dukker der en ny, mere dødelig variant op, kan vi i hvert fald konkludere at jeg desværre havde ret. Vi spiller lige nu hasard ved at lade selektionstrykket stige kunstigt, velvidende at der er en risiko for at vi fremprovokerer en endnu mere smitsom og dødelig variant. Den nuværende dominerende variant, er for langt de fleste mennesker ikke dødelig, medmindre man har den ene fod placeret i graven. At folk ukritisk bakker op om en strategi, der i fremtiden vil introducere en ukendt erstatning af en ikke-dødelig virus, går over min forstand. [quote quote=29327]Du læste godt at der var en ung dreng der døde for et par uger siden, frisk, og ung og uheldig, og undgåeligt hvis han havde været vaccineret.[/quote] Du kan spille på følelser alt du vil. Fakta er at der på over halvandet år er døde 3 børn/unge ud af 106918 smittede i aldersgruppen 0-19 (Indenfor 30 dage efter påvist covid-19-infektion. Covid-19 er ikke nødvendigvis den tilgrundliggende årsag til dødsfaldet). Det svarer til 0,0028% af alle smittede i den gruppe. Læg hertil at 2 ud af de 3 havde komorbiditeter, og vi intet aner om den sidste person i gruppen. [quote quote=29327]Tak skæbne for at folk som dig er i mindre tal, du spreder den idioti som du selv er inficeret af, og linker raporter du ikke forstår.[/quote] https://da.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:21 #106
[postquote quote=29329] Var det ikke dig til mente at vacciner reducerer smitte, mutation og nedlukninger osv.? Må jeg spørge hvor vi er fra på fredag?

Dette svar blev ændret 4 år siden af mayday-rewire.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:26 #107
#105 Hvor ville vi have været nu, uden en vaccine? :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:30 #108
[postquote quote=29333] Hvis man kun havde fokuseret på at vaccinere de udsatte? Højest sandsynligt samme sted, bare med et lavere selektionstryk i samfundet, da vi næppe havde haft samme antal smittede, som vi på nuværende tidspunkt har vaccineret. Vi ville derfor leve i et samfund med en influenza lignende sygdom, uden samme risiko for at mutationer opstår.

Dette svar blev ændret 4 år siden af mayday-rewire.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:32 #109
#104 Fordi flere bliver slået ihjel på din måde som jeg skriver, men jeg har jo opdaget at du kun læser de facts der passer en i dine vrangforstillinger. Jeg forstår kun en brøkdel, men jeg lader i det mindste ikke som om. Det er derfor jeg stoler på eksperter og ikke på retards på internettet <3
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:34 #110
#105 Det var CDC's ord - du ved, dem du benytter som kilde. Og det handlede specifikt om at sænke risikoen, ikke reducere den til nul - men det ved du jo også godt. Og som #106 er inde på, mangler vi ligesom kontroleksperimentet, som er hvordan Danmark havde set ud lige nu uden vaccinen. Uden det bliver det svært at sammenligne.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
10/11/2021 kl. 20:46 #111
#107 Så fat det nu at chance for mutation ikke er en-til-en for smittede vs. vaccinerede. Det er dog utroligt at du kan køre rundt i samme argument som er fuldstændig forkert. Dit forslag vil lede til STØRRE chance for mutation, og oven i købet flere døde og flere med bivirkninger fra covid. Covid er ikke lig influenza, selv for unge folk. Der er masser som får meget alvorlige bivirkninger af sygdommen, som let kunne være undgået.

Dette svar blev ændret 4 år siden af -dut-.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:52 #112
Sikke mange spørgsmål du undviger VxChemical. [quote quote=29336]Fordi flere bliver slået ihjel* på din måde som jeg skriver, men jeg har jo opdaget at du kun læser de facts der passer en i dine vrangforstillinger.[/quote] *Død indenfor 30 dage efter påvist covid-19-infektion. Covid-19 er ikke nødvendigvis den tilgrundliggende årsag til dødsfaldet. Medmindre du er i besiddelse af en spåkugle, så vil kun tiden vise hvem der får ret. [quote quote=29336]Jeg forstår kun en brøkdel, men jeg lader i det mindste ikke som om. Det er derfor jeg stoler på eksperter og ikke på retards på internettet[/quote] Du er i hvert fald hurtig til at kalde folk for idioter og retards. [quote quote=29327]Du læste godt at der var en ung dreng der døde for et par uger siden, frisk, og ung og uheldig, og undgåeligt hvis han havde været vaccineret.[/quote] Kan du i øvrigt levere en kilde på din påstand om at han var frisk/sund? Du er jo glad for kilder.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 20:56 #113
#105 Sidste år på samme tid havde vi massive nedlukninger. I år har vi nu på samme tidspunkt, og fra på fredag, ingen nedlukninger. Og hvad har vi i år som vi ikke havde sidste år? Vaccination.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:02 #114
#111 jeg vil da også gerne kalde nogen for en retard, hvis du gerne vil have yderligere statistisk evidens. Måden du svarer på viser også at du oven i købet er en trold. Vil du have flere hatte på? At større antal inficerede af uvaccinerede frem for vaccinerede har betydning for dødsfald og alvorlige bivirkninger er veldokumenteret globalt, så tag lige en slapper med at undvige det åbenlyse.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:08 #115
[postquote quote=29337] Ja deres tal er fine til at fortælle hvor ufarlig Covid-19 er for sunde og raske personer. Det har jeg aldrig anfægtet. [quote quote=29340]#107 Så fat det nu at chance for mutation ikke er en-til-en for smittede vs. vaccinerede. Det er dog utroligt at du kan køre rundt i samme argument som er fuldstændig forkert. Dit forslag vil lede til STØRRE chance for mutation, og oven i købet flere døde og flere med bivirkninger fra covid.[/quote] Jamen så modsiger du jo bare Danmarks ekspertgruppe.
"Coronavirus ændrer sig løbende over tid. Mutationer og rekombinationer opstår tilfældigt, men hvis de giver virus en selektiv fordel i forhold til andre varianter, vil det betyde, at den ændrede virus har et bedre potentiale for at sprede sig under et givet selektionstryk. Selektionstrykket i befolkningen har ændret sig over tid, efterhånden som flere og flere har fået antivirale immunresponser, enten fordi de tidligere har været smittet, eller fordi de er blevet vaccineret. Således vil der over tid være forskel på hvilke virusvarianter, der har bedst mulighed for at sprede sig i befolkningen."
"1) En ny virusvariant med større smitsomhed (også/især) blandt vaccinerede, og øget morbiditet og mortalitet end de nuværende varianter. Disse ændringer kan ske i spikeglycoproteinet eller i andre virusgener ved punkt mutationer og ved recombination. Sandsynlighed for ændringer, der gør virus mere smitsom - også/især blandt vaccinerede - er stor så længe antallet af smittede globalt er højt og vaccinedækningen øges i områder hvor smittetrykket er højt."
[quote quote=29340]Covid er ikke lig influenza, selv for unge folk. Der er masser som får meget alvorlige bivirkninger af sygdommen, som let kunne være undgået.[/quote] Det må vi lære at leve med.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:15 #116
#114 hvor i dette citat står at infection = vaccination i forhold til sandsynlighed for mutation? Det er tilgengæld ikke svært at finde citater der siger at vaccination netop reducerer chance for mutation, i forhold til hvis smitten kørte uafbrudt i samfundet. Du baserer dine holdninger ensidigt på din manglende indsigt i at fortolke hvad ekspertgruppen siger, og ignorerer andre kilder.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:23 #117
[postquote quote=29333] Samme sted som efter WWI? Du ved den SPANSKE syge fra US af A? Anden tid, andre krige I know... ;-)

Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
10/11/2021 kl. 21:28 #118
[quote quote=29342]#105 Sidste år på samme tid havde vi massive nedlukninger. I år har vi nu på samme tidspunkt, og fra på fredag, ingen nedlukninger. Og hvad har vi i år som vi ikke havde sidste år? Vaccination.[/quote] Vi var mange der ikke så det nødvendigt med nedlukninger. Det var før vaccinen. Allerede dengang pegede tallene ikke på at vi havde med en specielt farlig virus at gøre, men beslutningen syntes jeg dog godt kan retfærdiggøres ud fra den manglende viden vi havde dengang. Det er ikke kun vaccinen der er kommet til, vi er også blevet klogere på virussen. [quote quote=29343]At større antal inficerede af uvaccinerede frem for vaccinerede har betydning for dødsfald og alvorlige bivirkninger er veldokumenteret globalt, så tag lige en slapper med at undvige det åbenlyse.[/quote] Jeg ved ikke helt hvad du svarer på, men jeg tror ikke helt du har fanget min pointe omkring hvorfor jeg mener at sunde og raske personer ikke skal tage vaccinen. Vacciner er fine redskaber for udsatte.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:32 #119
#117 det du ikke fatter, er at mange "sunde og raske" også får alvorlige bivirkninger og dør af covid. Ikke i samme grad som ældre og udsatte, men det er klart dokumenteret at vaccination mindsker alvorlig sygdom, også for unge mennesker som ellers har det fint.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/11/2021 kl. 21:39 #120
Det er ikke kun vaccinen der er kommet til, vi er også blevet klogere på virussen.
Glad for du anerkender vaccinen virker, you're very welcome.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.