Sover du Tour?

05/07/2026 kl. 15:07 #1
Touren er fantastisk at sove en middagslur til. Er I med? Har Vingegaard en chance i år?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
05/07/2026 kl. 18:51 #2
Der er ikke noget bedre end en tour-lur. Især de flade etaper - så sover jeg fra start indtil der mangler 5km eller sådan noget og så kan jeg snakke om hvor spændende det har været. Har ikke en kæft forstand på cykling, så jeg gætter på Vingegaard vinder.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
05/07/2026 kl. 19:48 #3
[quote quote=84226]Især de flade etaper – så sover jeg fra start indtil der mangler 5km eller sådan noget og så kan jeg snakke om hvor spændende det har været.[/quote] NEMLIG!!! Og det at høre kommentatorerne snakke om hid og did, mens man blunder væk, er fandme som at komme tilbage til barndommen. Dog er jeg gerne vågen når der er bjerge. Der sker altid et eller andet dramatisk, og vi rammer bjergene allerede på torsdag. Det bliver godt. Go go Mads P!!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/07/2026 kl. 17:35 #4
#2 Jeg savner Jørgen Leth's fantastiske anekdoter imens jeg fader ind og ud af virkeligheden - eller rene Rolf :( Er helt enig med bjerg-etaper, det er straks mere interessant at holde sig vågen til, vidste ikke det allerede var på torsdag at det begynder at gå op af.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2026 kl. 17:40 #5
[quote quote=84238]Er helt enig med bjerg-etaper, det er straks mere interessant at holde sig vågen til, vidste ikke det allerede var på torsdag at det begynder at gå op af.[/quote] https://sport.tv2.dk/cykling/2025-10-28-6-etape-tour-de-france-2026 Col de Aspin og Col de tourmalet på samme dag. Jeg forventer Pogacar angriber på fulde smadder
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2026 kl. 21:24 #6
Det er bare verdens bedste event, man kan sove to timer og stadig være med 😄 Tror desværre ikke Vindegaard har en chance for at tag en tour sejr igen medmindre pogi styrer og udgår. Det virker bare til han har forbedret sig markant og på flere områder i sin kørsel end Jonas har, og så virker uea til både at være stærkere og har bedre gameplans. Men håber da så der kommer noget spænding i løbet
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
07/07/2026 kl. 07:01 #7
Som det ser ud nu ligner det at Jonas får en flot andenplads. På mange måder træls at DKs klart bedste rytter nogen sinde peaker på samme tid som verdens bedste cykelrytter ... Det er lidt træls :) Der skal i hvert fald ske et eller andet med Pogi for nøj han ser stærk ud.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
07/07/2026 kl. 15:51 #8
MADS P!!!!! Jeg håber sgu han får den grønne trøje i Paris. Han sagde selv sidste år, da han ikke kom med, at han var i sit livs form og vsar gået efter den sidste år, men han sjal have den i år. Og han er godt på vej. Jonas bliver nummer 2 igen. Pogacar er alt for vild.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/07/2026 kl. 14:46 #9
Ja Mads er vild 🔥 ham skal vi nok se mere til. Hvad skal der til for Jonas kan konkurrere igen mod pogi,skal han finde et nyt hold?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/07/2026 kl. 15:13 #10
Pogacar er bare for vild. Jeg tror ikke der er noget at gøre mod ham, for han smadrer bare alt og alle. Det var så touren for i år. Der kan ikke ske noget andet end at Pogacar vinder alt for stort.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/07/2026 kl. 17:57 #11
Pogacar er desværre mindst et niveau over Jonas, ser det ud til. Skørt at tænke på, da Jonas er mindst et niveau over alle de resterende klassement-ryttere. Det er vildt at der kan være så stor forskel, og at Pogacar i hele sæsonen kan holde et niveau, der er nok til at vinde stort set alt han deltager i. Og nej: Jeg siger ikke han er dopet. Det må eksperterne vurdere. Jeg synes ganske enkelt bare det er vildt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/07/2026 kl. 18:01 #12
[quote quote=84288]Og nej: Jeg siger ikke han er dopet. Det må eksperterne vurdere. Jeg synes ganske enkelt bare det er vildt.[/quote] Hvis man skal sige at Pogacar er dopet, skal man også sige at Jonas er. Hans niveau er, som du siger, langt over de næste i rækken, og han er fra fucking Mors, hvor der ingen bjerge er. Måske de er på noget, som ikke kan spores, og ikke er på nogle lister. Jeg shynes bare det er et vildt niveau de to kan holde.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/07/2026 kl. 08:46 #13
nå det tog lidt af lysten til at følge med dagligt at Pogacar allerede har sat alle til vægs. og at vismas eneste/bedste taktik åbenbart bare er at håbe på at pogacar får en dårlig dag. Men jeg forstår heller ikke sporten som jeg gør med fodbold. Men det bliver lidt trættende at se pogacar/uae være så meget bedre en alle andre år efter år. Det bliver 15 lange etaper.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/07/2026 kl. 16:36 #14
Merlier har godt nok vundet to i træk, men Mads P ligger lunt i svinget til at tage den grønne trøje, som den første dansker nogensinde. Han er meget bedre på de mere kuperet etaper end Merlier er. Go go Mads P!!! Det er sgu det eneste spændende der er tilbage
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/07/2026 kl. 17:13 #15
Jeg fik ikke set hvorfor det var at Mads Pedersen ved den indlagte spurgt, skulle have været deklasseret. Nogle der ved hvorfor?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 15:50 #16
well så er vingegaard ude, den helt store lyst er også forsvundet i år, måske hvem nr2 er kan være spændende
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 16:49 #17
[postquote quote=84512] Jeg ser det kun nu for Mads P!!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 16:57 #18
Ej hvor kedeligt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 18:48 #19
Kommer nok ikke til at se ret meget mere nu. Men vil følge med fra sidelinjen. Nok er der mere spænding om Mads Ps grønne trøje end der var om Vingegaards vinderchancer, men så spændende er de indlagte spurter sgu heller ikke for mig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.